Saturday, April 2, 2011

Time will heal the pain

Saya bukan senyuman awak,
Saya bukan kekuatan awak,
Saya bukan kegembiraan awak,
Saya bukan siapa-siapa,
Dan saya tak layak untuk awak.

Andai awak tahu keadaan sebenar diri saya,
yang banyak kekurangan~
Andai awak tahu keadaan sebenar diri saya,
yang sukar untuk berbicara~
Andai awak tahu keadaan sebenar diri saya,
yang perlu menanggung segala kesakitan~
Andai awak tahu segala-galanya,
pastinya awak tersedar~

Pergilah awak~ Mencari yang terbaik untuk diri dan masa hadapan. As i said before, Eventhough we're not connecting or seeing, our islamic brotherhood relationship will still bear in ties cause my prayer will always lead you forever. Silence doesn't mean I'm gone, but you're always be remembered.
-May we always under His shade-

2 comments: