Sunday, July 8, 2012

Jam Loceng

In the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful

Semua orang ada jam loceng ye dok? Tipulah kalau tiada. Handphone tu bukan jadi jam loceng korang ke?

Bila kat rumah kuantan atau PJ, saya tak pernah kunci jam. Sebab tahu, nanti akan ada orang orang yang mengejutkan saya untuk bangun subuh. Jadi saya tak perlu risau. Hihi.

Kalau kat Gombak, siap kunci kat dua dua handphone takut tak bangun. Kalau stay up lambat sangat, siap letak handphone kat sebelah telinga. Takut tak bangun. Tapi sebenarnya bahaya beb. Jangan amalkan ye. Dan saya lah yang jadi jam loceng untuk housemate saya. Mengejutkan mereka mereka untuk bangun subuh kecuali sharifah nur athirah kerana beliau antara yang terawal bangun.

Tapi yang peliknya....

Kat Gombak, mudah je mata ni celik. Kalau kat PJ dan Kuantan, terasa liat yang amat nak bangun. Rasa tak nak bangun. Bangun pun lambat lambat. Haha. Mungkinkah kerana tilam yang empuk?

No comments:

Post a Comment